פרופ' עוזי ארד | מרצים איכות

פרופ' עוזי ארד

פרופ' עוזי ארד הוא יו"ר הפורום לאסטרטגית-על (בחסות מוסד נאמן של הטכניון), יו"ר המרכז לחקר כוח המגן ועמית במכון הובר, באוניברסיטאות סטנפורד, קלגארי ובמכון למחקרי ביטחון לאומי.

בין 2009 ל – 2011 כיהן פרופ' ארד כיועץ לביטחון לאומי של ראש הממשלה נתניהו וכראש המטה לביטחון לאומי במשרד ראש הממשלה. בתקופת כהונתו הראשונה של נתניהו כראש ממשלה, כיהן ארד כיועצו המדיני. בין 1975 ל- 1997 הוא שירת במוסד למודיעין ולתפקידים מיוחדים ומילא תפקידים בכירים בארץ ובחו"ל, אשר האחרון שבהם היה ראש אגף המודיעין.

פרופ' ארד נמנה בעבר עם סגל אוניברסיטת תל אביב ובית ספר לממשל במרכז הבינתחומי הרצליה, בו הקים את המכון למדיניות ואסטרטגיה. במרכז הבינתחומי יזם ארד את סדרת "כנסי הרצליה" השנתיים ועמד בראשם.

פרופ' ארד ייצג את ישראל במעמדים בינלאומיים שונים ובמסגרות אקדמיות בכירות. ספרו החלטות בצמרת – הקמתה וקידומה של המועצה לביטחון לאומי, אותו כתב עם לימור בן-הר, יצא לאור ב-2016. ארד נמנה עם מחברי הספר Sharing Global Resources (1979) וערך את הספר מאזן החוסן והביטחון הלאומי של ישראל (2001).

ארד יליד הארץ, שירת בחיל האוויר; הוא בוגר אונ' ת"א ובעל תארי M.A. ו – Ph.D. מאוניברסיטת פרינסטון בארה"ב. בין תארי הכבוד שהוענקו לפרופ' ארד – עיטור קצין לגיון הכבוד ממשלת צרפת.

פרופ' ארד מרצה מרתק, בעל ידע וניסיון רבים. קהלים רבים מפיקים עניין וערך רב מתכניו.

רשימת ההרצאות

  • על קבלת החלטות בקרב צמרת מקבלי ההחלטות בישראל.
  • אסטרטגיה גבוהה בישראל ובעולם.
  • המפה הגאו-אסטרטגית הבינלאומית.
  • מנהיגות והובלה ברמה הגבוהה ביותר – מה ניתן ללמוד וליישם אצלכם בארגון?
מרצים נוספים באותו תחום
לשיחה לחץ כאן
1
רוצה להתאים מרצה לארוע?
מרצים איכות מקבוצת MINDED יעוץ
היי,
נשמח לשוחח איתך בווטסאפ.